פרק 1 - איך הכול התחיל?

פרק 1
איך הכול התחיל?
הכול התחיל באמצע כיתה א' , עד אותו יום הייתי ילדה מלאת ביטחון עצמי , חייכנית , אוהבת לרקוד לשיר ולשחק , אהובה כמעט על כולם ... בהפסקה אני וחברתי הטובה מורן היינו ממהרות לתפוס את הבמה שעל המגלשה היינו עומדות שם שרות בקולי קולות ומשחקות כיאלו אנחנו מעלות הצגה מפני קהל , ואז נאלצתי להעדר מבית הספר לכמה ימים , אינני זוכרת את הסיבה להיעדרות שחזרתי לבית הספר ראיתי ילדה חדשה ,  למראית עין היא נראתה ילדה טובה ומתוקה .
כאשר הגיעה ההפסקה רצתי לבמה שלי ושל מורן , לפתע אני רואה את מורן עולה עם הילדה החדשה עינת היא אומרת לי שהיא ילדה חדשה ושהיא נחמדה ושהיא רוצה לשחק איתנו , אני מיד הסכמתי והבאתי לה את תפקידי התפקיד הראשי בהצגה שלי ושל מורן וככה שלושתנו שרות רוקדות על הבמה ....  לאט לאט עינת לא רק לקחה את תפקידי בהצגה היא לקחה גם את חברתי הטובה ביותר מורן.
הפכתי להיות סוג של גלגל שלישי יש יגידו שהפכתי להיות "המשרתת" של עינת .
אחרי כמה חודשים טובים "הבמה" שלנו נהפכה לסתם מגלשה ואני אני הייתי מנדנדת בנדנדה את עינב כמעט כל ההפסקה.
אם תשאלו אותי איך כל זה קרה ? אני אומר שאני לא זוכרת אבל מה שכן אני יודעת שמאותה תקופה כבר לא הייתי סיון הילדה עם הביטחון העצמי הילדה החייכנית שאוהבת לרקוד ולשיר מול כולם , נהייתי פשוט סיון הילדה הביישנית והחסרת ביטחון שמפחדת לומר את מה שעל ליבה.


בלי נדר אשתדל לעלות פרק חדש ביום חמישי :)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פרק 2 - המלח

פרק 3 -כיתה ד' -חלק א'